تخفیف لیزر مو در تهران| هزینه لیزر موهای زائد بدن

تخفیف لیزر مو در تهران

هزینه لیزر موهای زائد بدن

سلام دوستان گلم، با بدن عاری از موی زائد، خواب راحتی داشته باشید.

میگن بعد از یه حمام درست حسابی و با بدن تمیز و بدون موهای زائد، خیلی راحت تر میشه خوابید. با لیزر موهای زائد به مراتب خواب راحت تری خواهید داشت. در واقع، لیزر میتونه کمک شایانی به بهداشت خواب شما بکنه.
لیزر موهای زائد در ایران طرفدار زیاد داره اما خیلی ها از گرانی لیزر شکایت دارن و به دنبال دریافت برگ های تخفیف لیزر با قیمت های پایین هستن. هرچند سایت های معروفی تخفیف لیزر مو ارائه میدن، مشخص نیست کیفیت کار مراکز معرفی شده یا دستگاه خوب باشه یا نه!
مطلب حاضر کمکتون میکنه تا خیلی راحت در کسری از ثانیه بهترین تخفیف لیزر مو در شهرتون اونم یه تخفیف واقعی با بهترین دستگاه لیزر رو دریافت کنین.  پس چند دقیقه کوتاه ما رو همراهی کنین. 

به قول یکی از کاربران:

 “سال گذشته برای لیزر موهای زائد بدنم بدون تحقیق حضوری، اینترنتی یکی از مراکز رو کلیک و مراجعه کردم. توی تبلیغ نوشته بود: “تخفیف 70 درصدی با لیزر الکساندرایت برای کل موهای زائد بدن” اما وقتی مراجعه کردم با یک دستگاه لیزر کهنه آی پی ال شبه لیزر مواجه شدم. به من گفته بودن تخفیف برای کل جلساته ولی فقط برای همون جلسه اول بود. دیگه اینکه تخفیف لیزر برای کل بدن نبود؛ فقط برای دست و پاها بود!”

تخفیف لیزر مو در تهران: لیزر موهای کرکی، روشن و نازک

 

اقدام به لیزر موهای زائد بدون هیچگونه شناخت قبلی و حضوری از نوع دستگاه، تیپ پوست و موی خود، بدون بررسی واکنش پوستی متقاضی به لیزر، و کیفیت کار مرکز (ولو با دریافت تخفیف) یکی از اشتباهات رایج است. یک تخفیف زمانی به درد به خور است که از سوی یک مرکز لیزر معتبر با دستگاه پیشرفته سالم و متعلق به خود مرکز (نه اجاره ای) و زیر نظر پزشک توانمند اعلام شده باشد.   

شکایت یک هم وطن را بخوانیم:

 در کامنت بالا، کاربر به نوع دستگاه اشاره نکرده اند و مشخص نیست کلینیک معتبر بوده یا نه. 

تا همین اواخر و قبل از ورود لیزر اسکلپیون مدیواستار، لیزر موهای کرکی و نازک به ضخیم تر شدن آن ها می انجامید و با هیچ دستگاهی امکان پذیر نبود. اما با لیزر مدیواستار این مشکل برطرف شده: لیزر موهای کرکی (رنگدانه دار) با دستگاه اسکلپیون در مرکز شریعتی تهران. 

نکته: قبل از لیزر در هر کلینیک، بیمارستان یا مرکزی، حتما حتما حضوری نوع دستگاه را شناسایی کنید. چه بهتر اگر برچسب رسمیِ آخرین تاریخ سرویس دستگاه را نیز بخوانید. برای مثال،

دستگاهی که این کاربر نام برده اند اصلا لیزر نیست و نتیجه لیزر مو با چنین دستگاهی جالب نمی باشد. موارد زیادی از معکوس شدن رشد موهای زائد پس از لیزر با دستگاه اس.اچ.آر. گزارش شده (برگشت رشد موها و حتی دو برابر شدن آنها). 

بهترین دستگاه لیزر مو مدیواستار می باشد: با غیرفعال کردن عروق تغذیه رسان فولیکول های مو تعداد جلسات لیزرتان را به نصف کاهش می دهد. در نتیجه، هزینه و وقت بسیار کمتری صرف جلسات لیزر می کنید. 

 لینک اطلاعات مقایسه انواع دستگاه های لیزر موهای زائد مردان، لیزر موهای زائد زیر بغل، فیلم لیزر موهای زائد واژن بدون درد

 

بهترین تخفیف لیزر مو در تهران و ارزانترین هزینه لیزر موهای زائد بدن 

مرکز لیزر شریعتی در شمال تهران را پیشنهاد می کنیم. نگاهی به جدول زیر، تفاوت قیمت های مرکز لیزر شریعتی تهران را نشان می دهد.

قیمت های مرکز لیزر شریعتی به روز است و تخفیف هایش واقعی ست. دستگاه لیزر شریعتی اسکلپیون مدیواستار است که نه تنها تمامی مزایای الکس، دایود و ان دی یاگ را در خود یکجا جمع کرده، بلکه هیچ کدام از عیب های لیزرهای دیگر مانند کندلا، آپوجی، پلاتینیوم … را ندارد. 

ارزانترین قیمت لیزر موهای زائد بدن در بهترین مرکز لیزر شمال تهران

ارزانترین قیمت لیزر موهای زائد بدن

برای در امان ماندن از دام مراکز متقلب و انتخاب بهترین تخفیف لیزر مو در تهران و ارزانترین هزینه لیزر موهای زائد بدن (رادیوآنلاین لیزر مو) صدای مرکز لیزر شریعتی تهران را بشنوید.

اینستاگرام مرکز لیزر و زیبایی شریعتی تهران: laser.shariati

وبسایت مرکز لیزر شریعتی تهران: www.tehranskin.com

 

 

 


 بهرست، بزرگترین گروه فوق تخصصی تشخیص و درمان اختلالات خواب در ایران


شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد ارزیابی و ویزیت متخصص مغز و اعصاب و روانپزشکی ☎ 22616377_021

نوبت مستقیم انجام تست خواب (فقط برای نوبت تست) ☎ 09019287191

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627


اگر بی خوابی دارید، نیازی به مراجعه حضوری یا حتی نیازی به تماس تلفنی هم ندارید! با خرید دوره زیر که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، می توانید بی خوابی تان را برای همیشه و بدون دارو درمان کنید (کلیک کنید)

درمان کامل یی خوابی بدون دارو

درمان بی خوابی بدون دارو با 77 روش علمی و قطعی (برای شروع درمان، اینجا کلیک کنید)


 

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا